Fruugo

Ca să nu pierdeți recompensa, vă rugăm să dezactivați Adblock-ul în timpul cumpărăturii.

Fruugo

Fruugo este o piață de desfacere globală care simplifică cumpărarea de oriunde din lume.

La Fruugo puteți cumpăra de la vânzători din întreaga lume, folosind limba și moneda dvs., metode de plată recunoscute și fără să fie nevoie să calculați cursuri de schimb și costuri de expediție.

Site-ul oferă milioane de produse, disponibile de la sute de vânzători din întreaga lume.

Ca orice altă piață de desfacere, Fruugo oferă o platformă și funcționează ca agent al societăților care au autorizat compania să încheie în numele lor contracte pentru vânzarea de produse pentru decorarea casei și mobilier, media, artă și divertisment, produse pentru animale de companie, electronice și electrice, jucării, articole de sănătate și frumusețe, îmbrăcăminte, încălțăminte și multe altele.

Descoperiți cu Tipli peste 1.000.000 de oferte și reduceri și aflați cum puteți face economii uriașe la mărcile dvs. favorite atât în România, cât și în Slovacia.

Povestea Fruugo

Fondată de antreprenori finlandezi de tehnologie, între 2008-2012, compania a facut investiții majore în platforma tehnologică și active IP.

În 2012 platforma de afaceri și tehnologie Fruugo a fost achiziționată de Dominic Allonby și Darren Naylor.

Între 2013 și 2000 a finalizat mai multe runde private de strângere de fonduri – o sumă totală de 6 milioane de lire sterline, ajungând în 2017 să servească 500.000 de cumpărători la nivel global.

În anul 2019 numărul a ajuns la 1.000.000 de cumpărători la nivel global, compania fiind prezentată în The Sunday Times Tech Track 100 și Deloitte's Technology Fast 50 și peste 2 milioane de cumpărători la nivel global, cum arăta The Sunday Times Tech Track 100 în 2020.

În 2021 Financial Times Europe a menționat Fruugo printre primele 1000 de companii cu cea mai rapidă creștere.

Astăzi, Fruugo este o piață online globală foarte diversificată, care susține tranzacții de comerț electronic în 42 de țări, 31 de valute și 28 de limbi.

Afacerea este în creștere rapidă, la aceasta contribuind schimbarea globală accelerată către cumpărăturile online, baza diversificată de retaileri Fruugo, catalogul extins de produse și acoperirea geografică largă.

În plus, investițiile și îmbunătățirile continue ale Fruugo în platforma sa generează continuu volume de trafic mai mari, volume de vânzări mai mari și îmbunătățesc experiența generală de cumpărături.

Oferta magazinului Fruugo

Oferta Fruugo conține o gamă masivă și diversă de mărci și produse populare, provenite de la comercianții cu amănuntul din întreaga lume.

Pe platforma Fruugo puteți cumpăra haine și accesorii, articole pentru sănătate și frumusețe, casă și grădină, decor și mobilier pentru casă, mobilă, electronice și electrice.

Imagine

Pe site găsiți și categorii pecum Media, Artă și Divertisment, Echipament sportiv, Jocuri și puzzle-uri, Jucării și echipamente de joacă, Accesorii pentru animale, Afaceri, unelte și consumabile.

Marketplace-ul Fruugo vă oferă atât posibilitatea de a cumpăra, cât și de a vinde.

Cumpărătorii beneficiază de:

  • acces la o gamă largă de produse globale care altfel ar putea să nu fie disponibile local sau accesibile din altă țară

  • traducerea și localizarea datelor despre produse

  • posibilitatea de a plăti în moneda locală folosind metodele de plată preferate

  • serviciu pentru clienți după achiziție în propria lor limbă

  • platformă de cumpărături de lungă durată, de încredere și sigură

Fruugo atenuează complexitățile comerțului transfrontalier pentru comercianții cu amănuntul prin:

  • oferirea unei soluții de comerț electronic de la generarea cererii până la orchestrarea comenzilor și serviciul pentru clienți

  • conectându-i cu cumpărătorii din peste 40 de țări

  • traducerea listelor de produse în limba locală a cumpărătorului

  • conversia automată a monedelor pentru a permite o vânzare în orice monedă, comerciantul primind plata în moneda locală sau preferată

  • utilizarea unor strategii sofisticate de marketing digital, licitare și publicitate pe canalele de cumpărături de comerț electronic, motoarele de căutare, țările și categoriile de produse pentru a genera trafic către produsele retailerilor

  • calcularea, aplicarea și colectarea taxei internaționale pe vânzări și TVA și, după caz, plata către organismul guvernamental relevant în numele comerciantului cu amănuntul

  • folosind servicii complete de detectare a fraudelor online

Puteți vinde pe site-ul Fruugo, abonându-vă la Programul pentru comercianți, care vă permite să vă afișați produsele și inventarul direct pe Fruugo marketplace.

Puteți face cumpărături accesând oricare dintre categoriile: Îmbrăcăminte și accesorii; Sănătate și frumusețe; Casă și grădină; Decorarea casei și mobilier; Mobilă; Electronice și electrice; Media, artă și divertisment; Echipament sportiv; Jocuri și puzzle-uri; Jucării și echipament de joacă; Produse pentru animale de companie; Afaceri, unelte și provizii; Părţi şi vehicule; Alimente și băuturi.

Modalități de plată și livrare

Fruugo acceptă o varietate de metode de plată în funcție de țara din care faceți cumpărături. Metodele acceptate vor fi afișate pe paginile produsului în timpul navigării și în coșul de cumpărături. Acestea includ: PayPal, Visa, Mastercard, American Express, Discover, Diners etc.

Imagine

Termenele de livrare depind de mai mulți factori, inclusiv de alegerile pe care le faceți în timpul plății pentru metoda de livrare.

Locația comerciantului cu amănuntul și termenul estimat de livrare sunt afișate atunci când faceți clic pe secțiunea "Livrare" de pe pagina produsului.

Livrarea internă standard - în cazul în care țara comerciantului și țara de livrare sunt aceleași, durează aproximativ 2-5 zile de la expediere. De obicei, opțiunea de livrare standard nu oferă urmărire sau dovadă a serviciului de livrare.

Livrarea internațională standard - în cazul în care țara comerciantului și țara de livrare nu sunt aceleași, durează aproximativ 5-14 zile lucrătoare de la expediere. De obicei, opțiunea de livrare standard nu oferă urmărire sau dovadă a serviciului de livrare.

Livrare internă expres - în cazul în care țara comerciantului și țara de livrare sunt aceleași), durează aproximativ 1-2 zile lucrătoare de la expediere. De obicei, opțiunile de livrare expres oferă un serviciu de urmărire și dovadă a livrării.

Livrare internațională expres - în cazul în care țara comerciantului și țara de livrare nu sunt aceleași, durează aproximativ 3-7 zile lucrătoare de la expediere. De obicei, opțiunile de livrare expres oferă un serviciu de urmărire și dovadă a livrării.

Costurile totale de livrare sunt afișate pe pagina finală a comenzii înainte de a trimite comanda.

Taxe vamale

Expedierile dintr-o țară UE în alta nu implică taxe vamale.

Cu toate acestea, taxele vamale pot fi impuse mărfurilor importate între alte țări. Taxele se bazează pe o serie de variabile asupra cărora Fruugo nu are control. Puteți contacta biroul vamal local pentru mai multe informații despre taxele vamale.

Rambursarea taxei vamale

În cazul în care comanda dvs. este supusă unei taxe vamale, puteți contacta Serviciile pentru clienți Fruugo pentru a trimite o cerere de rambursare. Va trebui să plătiți mai întâi taxa vamală și să furnizați dovada taxelor pentru a revendica cu succes.

Pentru a face o revendicare utilizați Centrul de ajutor interactiv pentru a răspunde la câteva întrebări și a începe.

Dacă anulați și returnați comanda și ați suportat o taxă vamală

Taxele vamale nu vor fi rambursate în acest caz, cu toate acestea, puteți contacta biroul vamal local, care vă poate ajuta să solicitați o rambursare direct de la acesta.

Dacă returnați articolele pentru care ați primit rambursarea taxei vamale, Fruugo rambursează doar până la valoarea totală a comenzii inițiale și, prin urmare, va deduce suma rambursată a taxei vamale din această rambursare. Veți primi o dovadă a returnării în cazul în care doriți să solicitați returnarea TVA de la autoritățile vamale.

Întârzieri de vămuire

Decontarea vamală este o procedură necesară pentru autorizarea mărfurilor care sunt transportate într-o țară. Procesul durează în mod normal câteva minute sau ore, dar poate dura mai mult dacă mărfurile sunt alese pentru inspecție sau în perioadele de vârf ale traficului (de ex. Crăciunul).

Termenele de livrare estimate nu includ timpii de vămuire.

Prescripții pentru import

Unele articole necesită o rețetă pentru import. În cazul în care acest lucru este necesar pentru livrarea coletului, Fruugo nu își asumă nicio responsabilitate, însă puteți cere ajutor pentru soluționarea situației contactând Centrul de asistență Fruugo, direct pe site.

Fruugo contact

Fruugo vă pune la dispoziție pe site un Centru de asistență, unde puteți adresa direct orice întrebare.

Puteți contacta prin telefon Customer Service: +44 161 938 0150 sau e-mail la help@fruugo.com

Personalul cu experiență de la Fruugo vă stă la dispoziție și este gata să vă răspundă la toate întrebările. Linia pentru clienți este disponibilă numai în limba engleză. Sediul Fruugo este situat în Marea Britanie. În cazul unei reclamații, contactați mai întâi linia clienților, unde vă vor oferi instrucțiuni precise despre cum să procedați.

Adresa companiei Fruugo.com Limited

Fountain Street House 13, Fountain Street, Ulverston, Cumbria LA12 7EQ, United Kingdom

☎ +44 (0)161 938 0150

Adresa de corespondență pentru returnarea mărfurilor nu este aceeași cu adresa sediului social al companiei.

Recompense de la Tipli

Tipli adună pentru dvs. cupoane de reducere și oferte aplicabile în magazinele partenere. Folosind coduri de reducere de la Tipli într-un magazin care oferă recompense, dvs. veți economisi considerabil la cumpărăturile online.

Spre deosebire de reduceri, cashback-ul vă oferă posibilitatea să primiți bani înapoi, indiferent de promoțiile existente. Cashback sau "bani înapoi" reprezintă rambursarea unui anumit procent din valoarea mărfurilor cumpărate.

Oferte noi și atrăgătoare apar periodic sau chiar zilnic, însoțite de sfaturi și indicații despre cum să cumpărați avantajos.

Magazine unde de asemenea vă vom răsplăti

Cum se folosesc cupoanele de reducere în Fruugo

După conectarea pe Tipli.ro, căutați magazinul Fruugo și alegeți o recompensă. Oferta actuală o puteți găsi în partea de sus pe profilul magazinului. Dacă nu aveți un cont pe Tipli, înregistrați-vă gratuit, înainte de a plasa comanda. Vizitati magazinul online Fruugo accesând butonul portocaliu și cumpărati ca de obicei.

Utilizați cuponul de reducere înainte de a finaliza comanda.

Ca să nu pierdeți recompensa, vă rugăm să dezactivați Adblock-ul în timpul cumpărăturii.

Despre Fruugo

Cu Fruugo aveți libertatea de a face cumpărături în siguranță oriunde v-ați afla, de oriunde doriți, în cadrul unei singure piețe globale. Aveți asistență clienți la nivel internațional și puteți alege dintre mai mult de 10.000.000 de produse de la peste 20.000 de mărci de îmbrăcăminte, încălțăminte, ceasuri, bijuterii, articole pentru sănătate și frumusețe, sport, copii, animale, casă și grădină si multe altele.

Condițiile de cumpărare

  • De obicei calculăm recompensa din prețul net al mărfurilor fără TVA. Aceasta înseamnă că deducem taxele de transport precum și TVA din prețul total al comenzii.
  • Când achiziționați la prețuri speciale, primiți și o recompensă. Dar aveți grijă la cupoanele de reducere. Dacă utilizați un alt cupon decât cel găsit pe Tipli, este posibil ca recompensa să nu fie creditată.
  • Cursul actual al leului joacă un rol și în achizițiile din străinătate. Acest lucru poate duce la abateri minore ale cuantumului remunerației.
  • Pentru a credita cu succes recompensa, este întotdeauna necesar să activați cookie-urile atunci când vi se solicită pe site-ul magazinului.
  • Recompensa nu este creditată? Completați formularul de garantare a satisfacției și vom colabora imediat cu dvs.
Afișează toate condițiile

Redirecționarea a avut loc cu succes.

Înregistrarea recompensei în contul dvs.

După realizarea cumpărăturii, recompensa va fi înregistrată timp de 48 de ore.

  • Redirecționarea către magazin

    Redirecționarea a avut loc cu succes.

  • Cumpărături în magazin

    Cumpărați produsul ales de dvs.

  • Înregistrarea recompensei în contul dvs.

    De îndată ce veți plasa comanda, noi vom înregistra recompensa timp de 48 de ore pe contul dvs. Tipli.

Sunteți sigur că doriți să pierdeți 3 % înapoi din prețul cumpărăturii în magazinul Fruugo?

Trebuie doar să vă înregistrați gratuit și astfel nu o să mai ratați nicio recompensă.

Chiar acum vă oferim în plus 30 lei pentru cumpărăturile dvs. La fiecare recompensă pentru cumpărături veți primi un bonus suplimentar cu aceeași sumă. În total, puteți obține din recompensele bonus până la 30 lei.

- sau -
Înregistrându-vă sunteți de acord cu condițiile de utilizare și cu prelucrarea datelor cu caracter personal.
Aveți deja cont? Conectați-vă