Cele mai frecvente întrebări ale utilizatorilor noștri

Cum funcționează portalul Tipli?

Datorită portalului Tipli utilizatorii înregistrați pot obține până la 25 % din valoare totală a achiziției. Aceștia pot alege din peste 300 de magazine. Accesând magazinul prin Tipli, utilizatorii vor fi redirecționați pe pagina magazinului și vor putea cumpăra așa cum sunt obișnuiți. Datorită redirecționării comerciantul va recunoaște că noi am adus utilizatorul respectiv pe pagina magazinului. După plasarea comenzii noi vom primi un comision de la comerciant, din care noi vom atribui o recompensă utilizatorului.

De ce este necesară înregistrarea pe portalul Tipli?

Datorită înregistrării dvs. pe portalul Tipli, noi suntem capabili să atribuim recompensa obținută unui cont Tipli concret și astfel să înregistrăm recompensa respectivă utilizatorului, care a realizat cumpărătura.

Va trebui să plătesc ceva pentru înregistrarea și folosirea portalului Tipli?

Serviciul Tipli este complet gratuit. Plătiți doar pentru bunurile pe care le comandați direct în magazinele online selectate.

Cât timp durează până ce voi primi recompensa pentru cumpărătură?

Recompensa este de obicei înregistrată în termen de 48 de ore de la plasarea comenzii. De îndată ce vom înregistra recompensa în contul dvs. Tipli, noi vă vom anunța prin e-mail.

Care este suma minimă plătibilă în contul bancar din cadrul recompenselor confirmate?

Recompensele confirmate pot fi transferate în contul bancar deja de la 0,01 lei.

Cât timp durează transferul recompenselor în contul bancar?

Recompensele sunt transferate în contul dvs. bancar timp de 3 zile lucrătoare. Dacă considerați că transferul durează prea mult, nu ezitați să ne contactați.

Cum se calculează recompensele din cumpărături?

Recompensa se calculează din prețul produselor fără TVA – baza pentru calcul nu include TVA, reduceri, taxe de livrare sau alte servicii suplimentare, cum ar fi ambalarea, asigurarea expedierii, prelungirea garanției și altele.

De ce este necesar să aștept confirmarea recompensei de către comerciant timp de câteva săptămâni?

Această perioadă reprezintă termenul legal de 14 zile, în care produsele achiziționate pot fi returnate sau anulate fără motiv. Din păcate, pentru astfel de comenzi nu putem oferi bani înapoi.

Când pot fi transferate recompensele bonus?

Recompensele bonus pot fi transferate atunci când utilizatorul are o sumă minimă de 20 lei în cadrul recompenselor confirmate din cumpărăturile realizate. Dacă recompensa a fost deja transferată, pentru un alt transfer al recompensei bonus este iarăși necesar ca utilizatorul să atingă un sold minim de 20 lei în cadrul recompenselor confirmate.

Recompensele confirmate au un termen de expirare?

Nu au. Puteți cere transferul recompensele imediat după confirmare sau le puteți lăsa pentru mai târziu. Depinde doar de dvs.

Cum pot cere transferul recompenselor?

După ce v-ați conectat la contul dvs. Tipli, puteți solicita transferul recompenselor în secțiunea „Recompense și beneficii”. Pentru aceasta este necesar să aveți numărul contului bancar completat și verificat în setările contului dvs. Tipli.

Cum pot să dezactivez trimiterea automată a mesajelor prin e-mail?

Dacă nu mai doriți să primiți sfaturi în legătură cu ofertele actuale și despre cumpărături mai convenabile, este suficient să schimbați setările pentru trimiterea e-mailurilor în setările contului.

8 sfaturi pentru înregistrarea cu succes a recompensei

Ce trebuie să respect ca să mi se înregistreze recompensa?

  • Asigurați-vă că înainte de a plasa cumpărătura ați fost redirecționat către magazin prin Tipli.
  • Funcționalitatea cashback-ului poate fi afectată de extensiile părților terțe (cel mai des de AdBlock). În timpul cumpărăturilor prin Tipli vă recomandăm să dezactivați suplimentul de blocare a reclamelor din browser.
  • Să nu folosiți cupoane de reducere, coduri, reduceri de fidelitate și vouchere cadou, care nu provin de pe portalul nostru. Tipli nu garantează oferirea recompenselor în cazul în care utilizatorul folosește vreo reducere, ce nu provine de pe Tipli.
  • Înainte de a cumpăra, recomandăm utilizatorului să citească condițiile specifice ale magazinului respectiv. Unele magazine oferă cashback numai pentru produsele selectate sau cashback-ul oferit variază în funcție de categorie și sortiment. În cazul în care există cashback limitat, această informație o veți găsi în profilul magazinului în secțiunea ”Condițiile de cumpărare”.
  • Faceți achiziția cât mai repede posibil, ideal ar fi în timp de 30 de minute de la redirecționarea către magazin. Dacă doriți să reveniți la o achiziție, pe care ați început-o cu mult timp în urmă, vă recomandăm să vă redirecționați din nou către magazinul respectiv de pe pagina Tipli.
  • În cazul plasării comenzii de pe aplicația magazinului (nu de pe browser) recompensa poate să nu fie înregistrată. Această regulă nu se aplică comerciantului AliExpress.
  • Portalurile de cashback nu pot fi combinate. Pentru fiecare cumpărătură poate fi folosit doar un singur portal de cashback. Dacă realizați o cumpărătură prin Tipli și, în același timp, folosiți un alt portal de cashback, comerciantul va recunoaște cashback-ul doar de pe un portal.
  • Nu utilizați fereastra incognito în timp ce faceți cumpărături prin Tipli. În acest mod browserul nu folosește cookies sau alte sisteme pentru a înregistra vizita în magazin. De asemenea, vă recomandăm să nu deschideți alte pagini în timpul cumpărăturii.

Recompense

Cât timp durează înregistrarea recompensei?

Recompensa este de regulă înregistrată în termen de 48 de ore de la plasarea comenzii. De îndată ce vom înregistra recompensa în contul dvs. Tipli, noi vă vom anunța prin e-mail.

De ce este necesar să aștept confirmarea recompensei de către comerciant timp de câteva săptămâni?

Această perioadă reprezintă termenul legal de 14 zile, în care produsele achiziționate pot fi returnate sau anulate fără motiv. Din păcate, pentru astfel de comenzi nu putem oferi bani înapoi.

Care este diferența dintre recompensa înregistrată, cea confirmată și recompensa bonus?

Recompensa înregistrată - după realizarea cumpărăturii, recompensa este înregistrată timp de 48 de ore în contul dvs. Tipli. În afișarea recompenselor, recompensa înregistrată este afișată cu informația “Așteaptă confirmare”.

Recompensa confirmată - recompensă confirmată de comerciant. Procesul de confirmare durează de la 14 până la 70 de zile. Recompensa confirmată poate fi transferată în contul dvs. bancar.

Recompensa bonus - printre recompensele bonus fac parte bonusurile pentru înregistrarea unui prieten, diverse recompense și beneficii promoționale, aplicarea garanției de satisfacție etc. Aceste recompense reprezintă ceva „suplimentar” și nu sunt socotite drept cashback pentru achizițiile dvs.

Cum se calculează recompensele din cumpărături?

Recompensa este calculată din prețul produsului fără TVA - baza pentru calcul nu include TVA, reduceri, taxe de livrare sau alte servicii suplimentare, cum ar fi ambalarea, asigurarea expedierii, prelungirea garanției și altele.

Cum pot să obțin recompensă pentru recomandarea unui cunoscut?

După ce v-ați conectat la contul dvs., în meniu veți găsi secțiunea „Recomandă și câștigă 750 lei”, în care se află linkul dvs. pentru recomandare, dar și indicațiile despre cum puteți recomanda Tipli unui prieten. Pentru fiecare prieten recomandat veți primi un bonus de 25 lei. Acest bonus vi-l înregistrăm imediat după ce prietenul dvs. va realiza prima cumpărătură prin Tipli, iar bonusul va fi plătibil de îndată ce prietenul dvs. va câștiga prin Tipli minimum 50 Lei în cadrul recompenselor confirmate (în această sumă nu se includ recompensele bonus). Pentru recomandări puteți câștiga maximum 750 lei. Recompensele bonus sunt plătibile atunci când este atins un sold minim de 20 RON în cadrul recompenselor confirmate din cumpărături. Dacă recompensa a fost plătită, pentru a cere plata altor recompense bonus este necesar să se atingă din nou un sold de 20 RON în cadrul recompenselor confirmate. Valabilitatea linkului nu este limitată în timp.

Transferul recompenselor

Care este valoarea minimă plătibilă în contul bancar a recompenselor confirmate?

Recompensele confirmate pot fi transferate în contul bancar deja de la 0,01 lei.

Când pot cere transferul recompensei bonus? sau când va fi confirmată recompensa bonus?

Recompensele bonus pot fi transferate atunci când utilizatorul are o sumă minimă de 20 lei în cadrul recompenselor confirmate din cumpărăturile realizate. Dacă recompensa a fost deja transferată, pentru un alt transfer al recompenselor bonus este iarăși necesar ca utilizatorul să atingă un sold de 20 lei în cadrul recompenselor confirmate.

Cum pot cere transferul recompenselor?

După ce v-ați conectat la contul dvs. Tipli, puteți solicita transferul recompenselor în secțiunea „Recompense și beneficii”. Pentru aceasta este necesar să aveți numărul contului bancar completat și verificat în setările contului dvs. Tipli.

Recompensele confirmate au un termen de expirare?

Nu au. Puteți cere transferul recompensele imediat după confirmare sau le puteți lăsa pentru mai târziu. Depinde doar de dvs.

Cât timp durează transferul recompenselor în contul bancar?

Plata o veți primi în contul dvs. bancar în termen de cel mult 3 zile lucrătoare. În cazul în care considerați că plata durează prea mult, nu ezitați să ne contactați.

Aplicația Tipli

Aplicația Tipli este compatibilă cu sistemul ios sau android?

Da, aplicația Tipli este compatibilă atât cu sistemul de operare ios, cât și android.

Cum pot schimba țara în aplicația Tipli?

Înainte de a vă conecta în contul dvs. Tipli prin aplicație, aveți posibilitatea de a schimba țara în partea de sus a paginii.

Este posibil să combin aplicația portalului Tipli cu aplicația magazinului în care vreau să fac achiziția?

Vă recomandăm să nu folosiți aplicația magazinului în sine atunci când folosiți aplicația portalului Tipli. La magazinele precum about you, booking, bonprix, answear și asos, cashback-ul nu se aplică cumpărăturilor realizate prin aplicația magazinului.

Tipli și securitatea

Este sigur serviciul Tipli?

Da, serviciul Tipli este sigur. Informațiile privind prelucrarea datelor cu caracter personal pot fi găsite în setările contului dvs. Tipli – ”Afișarea aprobărilor mele”. Portalul nostru se bucură de foarte mulți utilizatori satisfăcuți, recenziile cărora le puteți vedea pe pagina noastră web.

Trebuie să vă distribui toate informațiile mele personale?

Nu trebuie să distribuiți toate informațiile dvs. personale. Este suficient să completați adresa dvs. de e-mail, numele, prenumele, numărul de telefon și numărul contului bancar.

Trebuie să introduc numărul cardului de credit?

Nu trebuie să introduceți numărul cardului de credit în contul dvs. Tipli. Este suficient să introduceți numărul contului dvs. bancar.

De ce trebuie să introduc numărul contului bancar?

Numărul contului bancar este necesar pentru a vă putea trimite recompensele confirmate.

Recompensă anulată

Motive posibile pentru anularea recompensei

  • Folosirea vreunui cupon sau cod de reducere, a unei reduceri de fidelitate sau a voucherelor cadou,
  • Modificări în comandă (de ex. livrare mai rapidă, împărțirea comenzii, returnarea/schimbul întregii comenzi sau doar a unei părți),
  • Anularea comenzii,
  • Reclamație,
  • Comanda nu a fost preluată sau nu a fost achitată,
  • Produsul comandat nu este în stoc,
  • Încălcarea condițiilor de cumpărare la e-shopurile de pe portalul Tipli.

Unde acum?

Vă mai interesează ceva? Cum funcționează cashback-ul, garanția noastră de satisfacție, cine suntem și unde este sediul nostru? Doriți să aflați ce întreabă clienții noștri sau cine este în echipa noastră? Explorați celelalte pagini ale noastre.

Doriți să pierdeți recompensă de până la 15 % din orice cumpărătură pe internet?

Trebuie doar să vă înregistrați gratuit și astfel nu o să mai ratați nicio recompensă.

+ în plus 30 Lei pentru înregistrare

- sau -
Înregistrându-vă sunteți de acord cu condițiile de utilizare și cu prelucrarea datelor cu caracter personal.