Cele mai frecvente întrebări ale utilizatorilor noștri
Ce este Tipli și cum funcționează?
Tipli este un portal de cashback, datorită căruia utilizatorii înregistrați pot primi o parte din bani înapoi din valoarea totală a achiziției. Au la dispoziție aproape 1.400 de magazine din care să aleagă. Făcând click prin Tipli, ajung la pagina magazinului și fac o achiziție. Pe baza click-ului, comerciantul recunoaște că noi am fost cei care l-am adus pe utilizator în magazinul său. După efectuarea unei achiziții, primim un comision de la comerciant, din care răsplătim utilizatorul cu o recompensă.
De ce este necesară înregistrarea pe portalul Tipli?
Datorită înregistrării, vă putem atribui o recompensă pentru achiziția făcută.
Va trebui să plătesc ceva pentru a mă înregistra și folosi Tipli?
Serviciul Tipli este complet gratuit. Plătiți doar pentru bunurile pe care le comandați direct în magazinele electronice selectate.
Cum pot dezactiva trimiterea automată a mesajelor e-mail?
Dacă nu mai doriți să primiți informații despre promoțiile în desfășurare și cumpărături avantajoase pe e-mailul dvs., anulați trimiterea de e-mailuri în setările contului. Dezabonarea este posibilă și în partea de jos a unui e-mail primit.
Atenție: când toate notificările prin e-mail sunt dezactivate, este posibil să nu fie trimise nici informații despre noi recompense și e-mailuri legate de setările contului dvs.
Este necesar să vă înregistrați în magazinul electronic dat?
Nu, nu trebuie să vă înregistrați în magazinul electronic dat. Înregistrarea în e-shop nu afectează primirea recompensei. În cazul înregistrării în magazin, nu este necesar să folosiți aceeași adresă de e-mail ca pe Tipli.
Pot avea mai multe conturi pe Tipli?
Nu. A avea mai multe conturi contravine termenilor portalului nostru. Cu toate acestea, puteți avea un alt cont înregistrat la Tipli dacă este din altă țară (maghiară, slovacă, cehă, poloneză).
Cum pot recupera o parolă uitată?
După ce faceți click pe „Autentificare”, veți găsi și un link pentru a vă reseta parola uitată sub opțiunile de conectare.
Nu am primit e-mailul de resetare a parolei sau de verificare a contului bancar, ce ar trebui să fac?
În acest caz, trebuie doar să ne contactați prin e-mail sau prin chat și asistența noastră pentru clienți vă va ajuta.
Cum îmi pot anula contul Tipli?
Puteți găsi opțiunea de a solicita anularea contului în setările profilului, în partea de jos. După ce faceți click, cererea ne va fi trimisă automat și vă vom contacta cu privire la următorul pas.
Pot primi cashback chiar și atunci când cumpăr dintr-un magazin fizic?
Nu. Cashback în cadrul portalului nostru funcționează numai pentru comenzile online.
Trebuie să am aceleași informații personale și de plată pentru comandă ca și în contul Tipli?
Nu. Redirecționarea de pe portalul nostru este cheia pentru a primi recompense. Prin urmare, puteți avea o adresă de e-mail diferită, un nume și un prenume diferit pentru comandă și puteți plăti cu un card care este conectat la un alt cont bancar decât cel introdus pe Tipli.
Ce este un cont de aur și cum pot obține unul?
Un cont de aur este un beneficiu care vă oferă recompense puțin mai mari decât cu un cont obișnuit. Este complet gratuit și va fi anulat automat după data de expirare. De obicei, îl activăm pentru utilizatorii noștri ca compensare pentru complicații sau pentru utilizatorii noștri activi. Beneficiul este în mod normal activ timp de două luni. Puteți găsi durata acestui beneficiu în secțiunea „Recompense și beneficii” din partea de jos.