Cele mai frecvente întrebări ale utilizatorilor noștri

Ce este Tipli și cum funcționează?

Tipli este un portal de cashback, datorită căruia utilizatorii înregistrați pot primi o parte din bani înapoi din valoarea totală a achiziției. Au la dispoziție aproape 1.400 de magazine din care să aleagă. Făcând click prin Tipli, ajung la pagina magazinului și fac o achiziție. Pe baza click-ului, comerciantul recunoaște că noi am fost cei care l-am adus pe utilizator în magazinul său. După efectuarea unei achiziții, primim un comision de la comerciant, din care răsplătim utilizatorul cu o recompensă.

De ce este necesară înregistrarea pe portalul Tipli?

Datorită înregistrării, vă putem atribui o recompensă pentru achiziția făcută.

Va trebui să plătesc ceva pentru a mă înregistra și folosi Tipli?

Serviciul Tipli este complet gratuit. Plătiți doar pentru bunurile pe care le comandați direct în magazinele electronice selectate.

Cum pot dezactiva trimiterea automată a mesajelor e-mail?

Dacă nu mai doriți să primiți informații despre promoțiile în desfășurare și cumpărături avantajoase pe e-mailul dvs., anulați trimiterea de e-mailuri în setările contului. Dezabonarea este posibilă și în partea de jos a unui e-mail primit.

Atenție: când toate notificările prin e-mail sunt dezactivate, este posibil să nu fie trimise nici informații despre noi recompense și e-mailuri legate de setările contului dvs.

Este necesar să vă înregistrați în magazinul electronic dat?

Nu, nu trebuie să vă înregistrați în magazinul electronic dat. Înregistrarea în e-shop nu afectează primirea recompensei. În cazul înregistrării în magazin, nu este necesar să folosiți aceeași adresă de e-mail ca pe Tipli.

Pot avea mai multe conturi pe Tipli?

Nu. A avea mai multe conturi contravine termenilor portalului nostru. Cu toate acestea, puteți avea un alt cont înregistrat la Tipli dacă este din altă țară (maghiară, slovacă, cehă, poloneză).

Cum pot recupera o parolă uitată?

După ce faceți click pe „Autentificare”, veți găsi și un link pentru a vă reseta parola uitată sub opțiunile de conectare.

Nu am primit e-mailul de resetare a parolei sau de verificare a contului bancar, ce ar trebui să fac?

În acest caz, trebuie doar să ne contactați prin e-mail sau prin chat și asistența noastră pentru clienți vă va ajuta.

Cum îmi pot anula contul Tipli?

Puteți găsi opțiunea de a solicita anularea contului în setările profilului, în partea de jos. După ce faceți click, cererea ne va fi trimisă automat și vă vom contacta cu privire la următorul pas.

Pot primi cashback chiar și atunci când cumpăr dintr-un magazin fizic?

Nu. Cashback în cadrul portalului nostru funcționează numai pentru comenzile online.

Trebuie să am aceleași informații personale și de plată pentru comandă ca și în contul Tipli?

Nu. Redirecționarea de pe portalul nostru este cheia pentru a primi recompense. Prin urmare, puteți avea o adresă de e-mail diferită, un nume și un prenume diferit pentru comandă și puteți plăti cu un card care este conectat la un alt cont bancar decât cel introdus pe Tipli.

Ce este un cont de aur și cum pot obține unul?

Un cont de aur este un beneficiu care vă oferă recompense puțin mai mari decât cu un cont obișnuit. Este complet gratuit și va fi anulat automat după data de expirare. De obicei, îl activăm pentru utilizatorii noștri ca compensare pentru complicații sau pentru utilizatorii noștri activi. Beneficiul este în mod normal activ timp de două luni. Puteți găsi durata acestui beneficiu în secțiunea „Recompense și beneficii” din partea de jos.

9 sfaturi pentru înregistrarea cu succes a recompensei

Ce trebuie respectat pentru ca recompensa să-mi fie creditată?

  • Asigurați-vă că faceți click pe portalul Tipli înainte de a cumpăra.
  • Nu amânați achiziția și faceți-o cât mai repede posibil, ideal în 30 de minute de la redirecționarea către magazin. Dacă doriți să reveniți la o achiziție începută cu mult timp în urmă, vă recomandăm să faceți o nouă redirecționare.
  • Extensiile de la terți (cel mai adesea Adblock) pot afecta funcționalitatea cashback. Când faceți achiziții prin Tipli, vă recomandăm să dezactivați suplimentul pentru blocarea reclamelor în browser.
  • Nu utilizați reduceri, coduri de reducere, cupoane de reducere, reduceri de fidelitate și tichete cadou care nu provin de pe portalul nostru. Din acest motiv, este posibil să nu primiți o recompensă din achiziția dvs.
  • Înainte de a face o achiziție, recomandăm utilizatorului să se uite la condițiile specifice ale magazinului respectiv. Unele magazine oferă cashback numai pentru produse selectate sau oferă cashback în funcție de categorie și sortiment. Dacă există o limită de rambursare, puteți găsi aceste informații în profilul magazinului în rubrica „Condiții magazin”.
  • Dacă comanda este finalizată în aplicația magazinului (nu prin intermediul unui browser de internet), este posibil ca recompensa să nu fie creditată. Această regulă nu se aplică vânzătorilor Aliexpress.
  • Portalurile de cashback nu pot fi combinate. Numai un portal de rambursare poate fi utilizat pentru fiecare achiziție. Dacă efectuați o achiziție prin Tipli și, în același timp, într-un alt portal de cashback, comerciantul va recunoaște cashback-ul doar pe unul dintre ele.
  • Vă recomandăm să nu utilizați Tipli în modul browser incognito.

Recompense

Cât timp durează atribuirea recompensei mele pentru achiziție?

Vom atribui recompensa în contul dvs., de obicei, în termen de 48 de ore de la efectuarea achiziției.

Cum se calculează recompensele pentru cumpărături?

Baza de calcul a recompensei este prețul produselor fără TVA. Prin urmare, TVA-ul, reducerile, taxele de transport sau alte servicii suplimentare (ambalare, asigurare de expediere, prelungire a garanției și așa mai departe) nu sunt incluse în bază.

De ce este necesar să așteptați confirmarea vânzătorului, uneori până la câteva săptămâni?

În aceasta perioada expiră perioada în care produsele achiziționate pot fi returnate fără a se indica un motiv sau comanda poate fi anulata. Prin urmare, acest termen este stabilit astfel încât recompensa să nu fie confirmată pentru o comandă care a fost returnată, reclamată sau anulată.

Când va fi confirmată recompensa bonus?

Recompensele bonus pot fi plătite atunci când utilizatorul are un sold minim de 20 de lei în recompense confirmate din achizițiile din contul său la un moment dat. Dacă recompensa este plătită înainte ca bonusul să fie confirmat, această sumă trebuie colectată din nou în recompensele confirmate.

Recompensele confirmate au o dată de expirare?

Da. Dacă nu sunt creditate recompense în contul utilizatorului în decursul a doi ani, recompensele care nu au fost încă plătite vor expira.

Care este diferența dintre recompensele înregistrate, confirmate și bonus?

Recompensa înregistrată: După finalizarea achiziției, recompensa este creditată/înregistrată în contul dvs. Tipli în termen de 48 de ore. În prezentarea generală a recompenselor, recompensa înregistrată este afișată cu informația „În așteptarea confirmării”.

Recompensă confirmată: o recompensă care a fost aprobată de comerciant. Această confirmare durează de obicei între 30 și 70 de zile. Puteți obține recompensa confirmată în contul dvs. bancar.

Recompensă bonus: Recompensele bonus includ bonusul de recomandare al unui prieten, instalarea suplimentului, diverse recompense promoționale, beneficii, rezolvarea unei reclamații și așa mai departe. Aceste recompense sunt ceva „extra” și nu sunt cashback pentru achizițiile dumneavoastră.

Cum pot fi recompensat pentru recomandarea unui prieten?

După ce vă conectați la contul dvs. Tipli, veți găsi secțiunea „Recomandă și câștigă 750 de lei” în meniu, care conține link-ul dvs. URL unic pentru recomandări și instrucțiuni despre cum să recomandați Tipli în mod corespunzător unui prieten.

Pentru fiecare recomandare, veți primi un bonus de 25 de lei. Puteți obține maximum 750 de lei. Valabilitatea link-ului nu este limitată în timp.

Vom înregistra bonusul de 25 de lei pentru dvs. de îndată ce utilizatorul recomandat face prima achiziție și recompensa îi este atribuită.

Bonusul va fi confirmat de îndată ce prietenul tău are 10 lei în recompense de cumpărături confirmate pe profilul său la un moment dat.

Puteți primi acest bonus ulterior în momentul în care primiți cel puțin 10 de lei în recompense confirmate din achizițiile din contul dvs.

Motive posibile care duc la anularea recompensei:

  • utilizarea unui cupon de reducere, cod, reducere de fidelitate sau card cadou;
  • o modificare a comenzii de către client sau magazin (de exemplu, livrare ulterioară, împărțire a comenzii, returnare/schimb total sau schimb parțial din comandă);
  • anularea unei comenzi;
  • reclamația produselor;
  • comandă de bunuri care nu se află în stoc;
  • neacceptarea/neplata comenzii;
  • încălcarea condițiilor la achizițiile din magazinele electronice individuale de pe portalul Tipli.

Voi primi și o recompensă de la o comandă pe care o ridic personal de la magazin sau o voi plăti ramburs la livrare?

Da. Metoda de livrare sau de plată nu are nicio influență asupra obținerii recompensei.

Nu mi-a fost atribuită recompensa pentru achiziția mea, ce ar trebui să fac?

Dacă recompensa nu este atribuită automat în contul dvs. Tipli în decurs de 48 de ore, nu ezitați să utilizați formularul nostru de garanție a satisfacției. Îl puteți găsi în colțul din dreapta sus, sub profilul dvs. În formular, selectați opțiunea „Am o întrebare despre recompensă” și „Lipsește Recompensa”. Este necesar să completați informații precum data, numărul și suma comenzii și să atașați o confirmare sau o factură.

Cum pot primi un bonus de înregistrare?

În prezent, există posibilitatea de a obține un bonus de până la 30 de lei pentru utilizatorii nou înregistrați. Această sumă nu se plătește într-o singură tranșă. Pentru fiecare achiziție pe care o faceți la noi, veți primi o recompensă. Datorită acestei campanii, pe lângă această recompensă, veți primi și un bonus suplimentar de aceeași sumă. Astfel, puteți colecta până la 30 de lei menționați. Această campanie este activă în primele două luni de la înregistrare. Pentru activarea campaniei, este necesar să primiți prima recompensă dintr-o achiziție în prima lună de la înregistrare.

Plata recompenselor

Care este suma minimă pentru a revendica o recompensă confirmată?

Puteți primi recompensele confirmate în contul dvs. bancar de la doar 0.01 lei.

Cât durează transferul recompensei în contul bancar?

Veți primi plata în contul bancar în termen de trei zile lucrătoare de la aprobarea cererii. Dacă plata este aprobată vineri seara, veți primi banii la începutul săptămânii lucrătoare următoare.

Cum pot revendica recompensele?

După ce vă conectați la contul dvs. Tipli, accesați secțiunea „Transferurile recompenselor” și solicitați o plată. Pentru a solicita plata, trebuie să aveți un profil complet completat și un număr de cont bancar verificat (consultați „Setările contului”).

Aplicația Tipli

Pentru ce sisteme de operare este disponibilă aplicația?

Puteți descărca aplicația noastră atât pe dispozitivele iOS, cât și pe dispozitivele Android.

Este posibilă schimbarea țării în aplicația Tipli?

Vă puteți schimba țara în partea de sus a ecranului înainte de a vă conecta la contul Tipli prin intermediul aplicației.

Este posibil să combin aplicația Tipli cu aplicațiile magazinelor din care vreau să fac cumpărături?

Vă recomandăm să nu utilizați aplicațiile magazinelor împreună cu aplicația Tipli. În termenii și condițiile unor magazine, precizăm direct că recompensa nu va fi atribuită la efectuarea unei achiziții folosind aplicațiile magazinelor.

Tipli și securitatea

Este serviciul Tipli sigur?

Da, serviciul Tipli este sigur. Puteți găsi informații despre prelucrarea datelor cu caracter personal în setările contului dumneavoastră – „Afișarea aprobărilor mele”. Portalul nostru are mulți utilizatori mulțumiți, ale căror recenzii le puteți vedea pe site-ul nostru.

Este necesar să vă distribui toate informațiile mele personale?

Nu. Nu trebuie să împărtășiți toate informațiile dumneavoastră personale cu Tipli. La început, trebuie doar să completați adresa dvs. de e-mail, numele și prenumele. Numărul de telefon și numărul contului bancar trebuie completat atunci când doriți să solicitați plata recompenselor confirmate.

Trebuie să introduc un număr de card bancar?

Nu. Introduceți numărul contului dvs. bancar, nu cardul de plată, în contul dvs. Tipli.

De ce trebuie să introduc numărul contului meu bancar?

Avem nevoie de numărul de cont bancar pentru a vă putea transfera recompensele confirmate.

Ce număr de cont bancar pot introduce?

Trebuie să fie un cont bancar curent menținut pe teritoriul României.

Tipli în browser

Ce este suplimentul Tipli pentru browser?

Suplimentul Tipli este un ajutor care vă anunță imediat ce vă aflați pe site-ul unui magazin electronic care oferă cashback.

Atenție: Acest lucru este doar cu titlu informativ, redirecționarea este necesară pentru a primi recompensa.

Suplimentul funcționează în toate browserele?

Nu. În primul rând, suplimentul nostru este dezvoltat pentru browserele Google Chrome și Mozilla Firefox. Nu garantăm funcționalitatea 100% pentru alte browsere.

Cum instalez un supliment pentru browser?

Puteți găsi linkul de instalare în partea de jos a portalului nostru în secțiunea „Tipli în browser”. Veți fi apoi redirecționat către magazinul Chrome printr-un link, unde faceți click pe „Adăugați în Chrome”.

De câte ori pot primi bonusul pentru instalarea suplimentului?

Suplimentul poate fi instalat în mod repetat, dar veți primi bonusul pentru instalarea lui o singură dată.

Cum se instalează suplimentul pe telefonul mobil/tabletă?

Suplimentul Tipli poate fi instalat doar într-un browser de pe calculator.

Ce înseamnă când suplimentul se aprinde în roșu?

Suplimentul roșu strălucitor înseamnă că redirecționarea de pe portalul Tipli nu mai este activă și trebuie restabilită făcând click din nou prin Tipli. Redirecționarea inactivă poate fi cauzată de faptul că achiziția durează mai mult de 30 de minute sau de faptul că utilizatorul a fost redirecționat printr-un alt site web partener înainte de finalizarea comenzii.

Unde acum?

Vă mai interesează ceva? Cum funcționează cashback-ul, garanția noastră de satisfacție, cine suntem și unde este sediul nostru? Doriți să aflați ce întreabă clienții noștri sau cine este în echipa noastră? Explorați celelalte pagini ale noastre.

Doriți să pierdeți recompensă de până la 15 % din orice cumpărătură pe internet?

Trebuie doar să vă înregistrați gratuit și astfel nu o să mai ratați nicio recompensă.

Chiar acum vă oferim în plus 30 lei pentru cumpărăturile dvs. La fiecare recompensă pentru cumpărături veți primi un bonus suplimentar cu aceeași sumă. În total, puteți obține din recompensele bonus până la 30 lei.

- sau -
Înregistrându-vă sunteți de acord cu condițiile de utilizare și cu prelucrarea datelor cu caracter personal.
Aveți deja cont? Conectați-vă