Modlily este un retailer online global care vinde o mare varietate de articole de îmbrăcăminte revânzătorilor și cumpărătorilor individuali. Categoriile de îmbrăcăminte Modlily includ rochii, topuri, costume de baie, salopete, mărimi mari, bijuterii și multe altele.
Magazinul online Modlily oferă o gamă extinsă de îmbrăcăminte de damă, bijuterii și accesorii la prețuri accesibile. Adeseori puteți obține reduceri masive de sfârșit de sezon sau cu ocazia diverselor sărbători.
Pe tot parcursul anului puteți găsi diverse articole la reducere în secțiunea Sale. Cu Tipli puteți economisi și mai mult deoarece oferă cashback pentru fiecare achiziție. De asemenea, puteți vizita magazinul prin intermediul portalului nostru din Cehia, Slovacia, Ungaria sau Polonia.
Oferta magazinului Modlily
Site-ul de cumpărături creat special pentru femei include o varietate uimitoare de haine și accesorii, de la costume de baie și lenjerie intimă la rochii, bluze, pantaloni, pulovere și cardigane, salopete sau compleuri, bijuterii și accesorii de damă.
Un avantaj suplimentar la Modlily este o categorie separată de mărimi Plus, ceea ce înseamnă că achiziționarea de mărimi XL nu va mai fi niciodată o problemă.
Oricine ați fi și oriunde v-ați afla, Modlily oferă același preț tuturor, indiferent dacă sunteți un cumpărător care dorește să obțină cele mai noi produse sau un comerciant cu amănuntul.
Dropshipping
Oricine cumpără în mod regulat se poate alătura programului Dropshipping. Pentru a fi eligibil pentru program și pentru a vă bucura de acest nivel superior de servicii împreună cu prețuri mai bune, trebuie mai întâi să fiți membru pe Modlily.com. Vedeți detalii pe site în secțiunea Join in Dropshipping
Politica de retur
Conform politicii de returnare a companiei, dacă nu sunteți 100% mulțumit de articolele dvs., retururile Modlily pot fi efectuate în termen de 30 de zile de la primirea coletului, fie pentru un schimb, fie pentru rambursare. Procesul de returnare Modlily include:
De acolo, cererile de retur Modlily vor trebui revizuite și aprobate de un reprezentant al serviciului pentru clienți. Odată aprobat, vi se va da un număr RMA (autorizație de returnare a mărfurilor) și adresa la care ar trebui să expediați articolele.
Există mai multe condiții de returnare și excepții. Acestea includ:
produsele de vânzare “flash” și bijuteriile nu pot fi returnate
retururile trebuie să fie primite în stare nouă, nefolosită, nepurtată, nespălată
ar trebui să trimiteți articolul înapoi prin oficiul poștal local pentru a evita taxele atunci când ajunge în țara de destinație
Serviciul Clienți Modlily
Deoarece locația lui Modlily este în China, cumpărătorii se pot aștepta la diferențe drastice în capacitatea de a contacta un reprezentant al serviciului pentru clienți. Serviciul pentru clienți Modlily este disponibil între orele 21:00-23:30 și 1:00-6:00, ora standard de est.
Cumpărătorii se pot conecta cu serviciul pentru clienți prin:
Plata și livrarea
Când plasați o comandă cu Paypal, veți fi redirecționat către pagina de plată PayPal, unde vă puteți confirma plata conectându-vă cu numele de utilizator și parola PayPal.
Puteți în continuare să plătiți chiar și fără un cont PayPal. Pentru a face acest lucru, faceți clic pe "Plătiți cu card de debit/credit" și veți fi redirecționat către o pagină securizată unde puteți introduce informațiile cardului dvs. de credit sau puteți finaliza plata în siguranță prin PayPal.
Detalii de securitate a plății
Modlily.com are un prefix "https" și un mic lacăt verde. Ca atare, datele despre informațiile cardului dvs. de credit sunt transmise cu Secure Sockets Layer, oferind un nivel suplimentar de securitate care a devenit acum un standard online global.
În plus, există o pictogramă Norton Secured și o pictogramă SecureTrust în partea de jos a site-ului lor, indicând că au luat măsurile de securitate adecvate pentru acceptarea cardurilor de credit.
Livrarea
Imediat după plasarea comenzii, vi se va trimite un e-mail de confirmare a comenzii cu un rezumat al comenzii, precum și detaliile de expediere și facturare.
Odată ce comanda dumneavoastră este confirmată, articolele dumneavoastră vor fi pregătite pentru livrare. Cele mai multe articole durează 1-3 zile lucrătoare pentru a fi procesate, în timp ce unele pot dura până la 6-10 zile lucrătoare.
Unele articole pot avea un timp de procesare mai lung din cauza disponibilității scăzute a produsului. În astfel de circumstanțe, veți fi anunțat prin e-mail cu privire la întârziere.
Metoda de livrare poate fi selectată la Checkout, precum și destinația.
Odată ce comanda dvs. este expediată, veți primi un e-mail de confirmare a livrării cu detalii despre articolele din pachet, precum și un număr de urmărire și un link către site-ul companiei de transport. Pentru a vă urmări pachetul, faceți clic pe linkul furnizat. De asemenea, puteți urmări starea expedierii în contul dvs. de utilizator Modlily.
Recompense de la Tipli
Tipli adună pentru dvs. cupoane de reducere și oferte aplicabile în magazinele partenere. Folosind coduri de reducere de la Tipli într-un magazin care oferă recompense, dvs. veți economisi considerabil la cumpărăturile online.
Spre deosebire de reduceri, cashback-ul vă oferă posibilitatea să primiți bani inapoi, indiferent de promoțiile existente. Cashback sau "bani înapoi" reprezintă rambursarea unui anumit procent din valoarea mărfurilor cumpărate.
Oferte noi și atrăgătoare apar periodic sau chiar zilnic, însoțite de sfaturi și indicații despre cum să cumpărați avantajos.