Întrebări frecvente - FAQ

Cele mai frecvente întrebări ale utilizatorilor noștri
Ce este Tipli și cum funcționează?
De ce este necesară înregistrarea pe portalul Tipli?
Va trebui să plătesc ceva pentru a mă înregistra și folosi Tipli?
Cum pot dezactiva trimiterea automată a mesajelor e-mail?
Este necesar să vă înregistrați în magazinul electronic dat?
Pot avea mai multe conturi pe Tipli?
Cum pot recupera o parolă uitată?
Nu am primit e-mailul de resetare a parolei sau de verificare a contului bancar, ce ar trebui să fac?
Cum îmi pot anula contul Tipli?
Pot primi cashback chiar și atunci când cumpăr dintr-un magazin fizic?
Trebuie să am aceleași informații personale și de plată pentru comandă ca și în contul Tipli?
Ce este un cont de aur și cum pot obține unul?
Recompense
Cum pot fi recompensat pentru recomandarea unui prieten?
Cât timp durează atribuirea recompensei mele pentru achiziție?
Cum se calculează recompensele pentru cumpărături?
De ce este necesar să așteptați confirmarea vânzătorului, uneori până la câteva săptămâni?
Recompensele confirmate au o dată de expirare?
Când va fi confirmată recompensa bonus?
Care este diferența dintre recompensele înregistrate, confirmate și bonus?
Motive posibile care duc la anularea recompensei:
Voi primi și o recompensă de la o comandă pe care o ridic personal de la magazin sau o voi plăti ramburs la livrare?
Nu mi-a fost atribuită recompensa pentru achiziția mea, ce ar trebui să fac?
Cum pot primi un bonus de înregistrare?
8 sfaturi pentru înregistrarea cu succes a recompensei
Ce trebuie respectat pentru ca recompensa să-mi fie creditată?
Plata recompenselor
Care este suma minimă pentru a revendica o recompensă confirmată?
Cât durează transferul recompensei în contul bancar?
Cum pot revendica recompensele?
Aplicația Tipli
Pentru ce sisteme de operare este disponibilă aplicația?
Este posibilă schimbarea țării în aplicația Tipli?
Este posibil să combin aplicația Tipli cu aplicațiile magazinelor din care vreau să fac cumpărături?
Tipli și securitatea
Este serviciul Tipli sigur?
Trebuie să introduc un număr de card bancar?
De ce trebuie să introduc numărul contului meu bancar?
Este necesar să vă distribui toate informațiile mele personale?
Ce număr de cont bancar pot introduce?
Tipli în browser
Ce este suplimentul Tipli pentru browser?
Suplimentul funcționează în toate browserele?
Cum instalez un supliment pentru browser?
De câte ori pot primi bonusul pentru instalarea suplimentului?
Cum se instalează suplimentul pe telefonul mobil/tabletă?
Ce înseamnă când suplimentul se aprinde în roșu?