Cele mai frecvente întrebări ale utilizatorilor noștri
Cum funcționează portalul Tipli?
Datorită portalului Tipli utilizatorii înregistrați pot obține până la 25 % din valoare totală a achiziției. Aceștia pot alege din peste 300 de magazine. Accesând magazinul prin Tipli, utilizatorii vor fi redirecționați pe pagina magazinului și vor putea cumpăra așa cum sunt obișnuiți. Datorită redirecționării comerciantul va recunoaște că noi am adus utilizatorul respectiv pe pagina magazinului. După plasarea comenzii vom primi un comision de la comerciant, din care vom atribui o recompensă utilizatorului.
De ce este necesară înregistrarea pe portalul Tipli?
Datorită înregistrării dvs. pe portalul Tipli, noi suntem capabili să atribuim recompensa obținută unui cont Tipli concret și astfel să înregistrăm recompensa respectivă utilizatorului, care a realizat cumpărătura.
Va trebui să plătesc ceva pentru înregistrarea și folosirea portalului Tipli?
Serviciul Tipli este complet gratuit. Plătiți doar pentru bunurile pe care le comandați direct în magazinele online selectate.
Cât timp durează până ce voi primi recompensa pentru cumpărătură?
Recompensa este de obicei înregistrată în termen de 48 de ore de la plasarea comenzii. De îndată ce vom înregistra recompensa în contul dvs. Tipli, vă vom anunța prin e-mail.
Care este suma minimă transferabilă în contul bancar din cadrul recompenselor confirmate?
Recompensele confirmate pot fi transferate în contul bancar începând cu 0,01 lei.
Cât timp durează transferul recompenselor în contul bancar?
Recompensele sunt transferate în contul dvs. bancar în decursul a 3 zile lucrătoare. Dacă considerați că transferul durează prea mult, nu ezitați să ne contactați.
Cum se calculează recompensele din cumpărături?
Recompensa se calculează din prețul produselor fără TVA – baza pentru calcul nu include TVA, reduceri, taxe de livrare sau alte servicii suplimentare, cum ar fi ambalarea, asigurarea expedierii, prelungirea garanției și altele.
De ce este necesar să aștept confirmarea recompensei de către comerciant timp de câteva săptămâni?
Această perioadă reprezintă termenul legal de 14 zile, în care produsele achiziționate pot fi returnate sau anulate fără motiv. Din păcate, pentru astfel de comenzi nu putem oferi bani înapoi.
Când pot fi transferate recompensele bonus?
Recompensele bonus pot fi transferate atunci când utilizatorul are o sumă minimă de 20 lei în cadrul recompenselor confirmate din cumpărăturile realizate. Dacă recompensa a fost deja transferată, pentru un alt transfer al recompensei bonus este iarăși necesar ca utilizatorul să atingă un sold minim de 20 lei în cadrul recompenselor confirmate.
Recompensele confirmate au un termen de expirare?
În cazul în care nu sunt creditate recompense în contul utilizatorului într-o perioadă de doi ani, recompensele din contul utilizatorului vor expira.
Cum pot cere transferul recompenselor?
După ce v-ați conectat la contul dvs. Tipli, puteți solicita transferul recompenselor în secțiunea „Recompense și beneficii”. Pentru aceasta este necesar să aveți numărul contului bancar completat și verificat în setările contului dvs. Tipli.
Cum pot să dezactivez trimiterea automată a mesajelor prin e-mail?
Dacă nu mai doriți să primiți informații în legătură cu ofertele actuale și despre cumpărături mai convenabile, este suficient să schimbați setările pentru trimiterea e-mailurilor în setările contului.